LMS heeft veel te bieden:
Bewoners melden uiterst eenvoudig en nauwkeurig een storing via de portal zodat het KCC ontlast wordt. Met behulp van LMS heb je in één oogopslag een actueel beeld van alle storingen, waar deze zich bevinden en wat de status er van is. De aannemer kan heel eenvoudig de storingen plannen en verhelpen.
Je kunt de doorlooptijden van alle storingen makkelijk monitoren. De masten die onverhoopt niet tijdig hersteld zijn kun je makkelijk herkennen dankzij een automatische kleurcodering op basis van de doorlooptijd. Beheerder en aannemer kunnen visueel snel opmerken waar iets uit de pas loopt en tijdig actie ondernemen of overleg hebben met elkaar.
Als beheerder bent jij ‘in the lead’. Storingen, kleine klussen of grote projecten, het maakt niet uit. Jij bepaalt wat er gaat gebeuren en monitort tijdens en na het project of zaken uitgevoerd en afgerekend worden zoals afgesproken.
Lichtmasten, armaturen, voedingskasten, kabels, verkeersborden, keuringen, schades, historische gegevens, energieverbruik en ga zo maar door. Je kunt het allemaal kwijt in LMS en ook weer opvragen.
Je kunt groot onderhoud inplannen in het systeem, zoals bijvoorbeeld een complete wijk ineens laten remplaceren, in één straat enkele armaturen laten vervangen of je wilt slechts één mast laten verplaatsen. Alles is te organiseren met slechts een paar muisklikken.
Werken doen we in de cloud. Zolang je toegang hebt tot internet en een laptop of tablet bij de hand hebt, kan je aan de slag in LMS. Uiteraard ben je maximaal beschermd tegen dreigingen van buitenaf.